SuperKingituse e-poes müüakse kingitused lastele, naistele, meestele ja kingitused tähtpäevadeks.

Kingituste tellimise info:

1. Vormista tellimus meie kodulehel – www.superkingitus.ee
2. ERITELLIMISEL – Kirjuta JULGELT e-mailile info@superkingitus.ee
3. või HELISTA  tööajal 9:00-18:00 – GSM: +372 525 8587 (est, ru); +372 55672702 (ingl. keel)
4.   Kirjuta sõnum www.facebook.ee/superkingitused lehel, kirjutades lisa ka oma NIMI, GSM ja e-post.


общее

1. ÜLDINE
1.1. Tingimused kehtivad www.superkingitus.ee müügikeskkonna (E-pood) omaniku  (Kaupmees) ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

цена

2. HIND
2.1. Esitatud hinnad SuperKingitus e-poes olevad hinnad on Eurodes.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis. (Vt. info Kohaletoimetamine)

оформение заказа

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse ja värvi valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.
3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.
3.3. Tellimuse esitamisel saadetakse Kliendile e-posti teel tellimusarve.
3.4. Tellimus loetakse vormistatuks peale arve tasumist.

4. TASUMINE
4.1. Maksevõimalused:
оплата1

4.2 Pangaülekanne – ARVE ALUSEL
4.2.1. Tellimuse esitamisel saabub koheselt  kliendi e-posti aadressile tellimusarve. Maksetähtaeg on 3 päeva ja kui selle aja jooksul laekumist ei toimu, tellimus tühistatakse. See ei kehti siis, kui Müüja ja Ostja on sõlminud kauba eest tasumise osas erikokkuleppe.
4.2.2. Tasuda saab pangaülekandega internetipangas või pangakontoris.
NB! Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks krediitkaarte (Visa, MasterCard), tasumisel märgi selgitusse kindlasti tellimusarve number. 

 оплата2

4.3 Maksmine kohapeal – SULARAHAS
Tallinnas – lisainfo GSM.: + 372 5258587, info@superkingitus.ee

5. TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

5.1 Kui tellitud toode Tellijat ei rahulda on Tellijal õigus see tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.
5.2 Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja siltidega ning ei tohi olla kasutatud või muul moel rikutud.
5.3 Tagastatav toode tuleb saata 14 päeva jooksul SmartPost´iga. GSM.: +372 5258587, info@superkingitus.ee.
5.4. Kui kaup ei vasta tagastamistingimustele s.t. on rikutud, kasutatud, tootel puudub originaalpakend või on eemaldatud kaubasildid, siis toote maskumust ei kompenseerita.
5.5. Tagastamisele ei kuulu: mähkmetordid, kujundid mähkmetest.
5.6. Kauba vahetamiseks teise toote vastu tuleb esmalt kaup tagastada ja seejärel vormistada uus tellimus!
5.7. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 30 päeva peale kauba tagastamist müüjale. Kõik tagastamisest ja vahetamisest tingitud kulud kannab Tellija.

6. KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE
6.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või tühistada samuti.
6.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 30 päeva jooksul.

7. GARANTII
7.1. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.
7.2. Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.
7.3. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.
7.4. Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:
7.4.1. Toode on ahjustunud Kliendi süül;
7.4.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise, tagajärjel;
7.4.3. Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

8. MUUD TINGIMUSED
8.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
8.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
8.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 7 tööpäeva jooksul. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.